In deze bijzondere tijd zijn we extra alert op de veiligheid van onze medewerkers en van u als klant. Om dit te garanderen nemen wij aanvullende maatregelen. Hierdoor creëren we een veilige werkomgeving. Zo kunnen we u ook in deze tijd blijven ontzorgen op het gebied van intern transport.
Onze monteurs kennen de weg bij onze klanten. Bij nieuwe klanten nemen we vooraf telefonisch contact op. Zo voorkomen we fysiek contact en weten onze monteurs direct waar ze zich kunnen melden. Ook bij een volgend bezoek.
We houden ons aan de RIVM regels en de protocollen die bij uw bedrijf gelden. In binnenruimtes gebruiken wij naast de PBM's die u voorschrijft, ook mondkapjes, veiligheidshesjes, handgel en handschoenen. Zo beperken we het verspreidingsrisico.
Voordat we beginnen met onze service of onderhoudsbeurt, reinigen we de machine grondig met desinfecterende spray. Dit doen we ook na afloop van onze servicebeurt, zodat uw chauffeurs veilig de truck kunnen bedienen.
Onze monteurs zetten het gebied rond de machine af met pionnen en afstand balken. Hierdoor ontstaat een duidelijke veiligheidsmarge. Wij attenderen u vriendelijk wanneer we ons onveilig voelen, of u wanneer u te dicht in de buurt komt.
Na de servicebeurt wordt de truck wederom gedesinfecteerd. Hierna licht onze monteur de onderhoudsactiviteit toe. Om contact te voorkomen, kunnen wij na uw akkoord, de servicebeurt voor u aftekenen.
Mocht er binnen uw organisatie te weinig ruimte zijn voor voldoende afstand, dan kunnen we het onderhoud ook buiten verzorgen. We denken graag met u mee hoe we onze service op een veilige manier kunnen aanpassen aan uw werkomgeving.